Frillan. Å lite glömska.. Det har väl ändå ingen dött av? Eller?

Just gjort mig klar, ska åka te stan en sväng.Sen till skomakaren å hämta ut mina skor! Längtat efter dom :P
Är fortfarande fundersam över; Ska jag klippa mig, eller ska jag låta det bara vara? Klipper jag mig, kommer jag ångra att jag gjorde det. Gör jag det inte, kommer jag va gnällig över att jag inte får till håret. HJÄLP MIG NÅN! Det är som mitt största bekymmer just nu känns det som. Som ni kanske hör, har jag inga större problem i mitt liv ;)

Längtar till imorgon gör jag med. Just jäklar, ska på bolager idag också. Kommer jag glömma, det får jag inte glömma. Jag är liksom lite orolig för mig själv på den punkten, inte för att jag ska glömma bolaget. Utan det att jag glömmer jämt. Eller väldigt ofta, vad jag ska göra. Kommer på det när jag kommer hem. Å då kan de va för sent liksom. Å skriver jag kom-ihåg-lappar. Så glömmer jag dom hemma på bordet. Jävligt som satan är det.

Nej ska bege mig iväg nu, innan jag glömmer att jag ska åka. :s

Ha en jättebra dag. Så hörs vi säkert sen. Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0