Första dagen..

..på APU:n. Har varit en jättebra dag. Lugn och skön, men dom pimplar mycket kaffe vill jag lova! :) Magsår om man fortsätter så här ;)
Mysigt ställe, verkar så glatt å trevligt. Tror jag kommer få fyra jättebra veckor där!
Annars har dagen varit superlugn, var där mellan nio och tre. Sen åkte jag till stan, va på apoteket å shoppa loss :P Pollentider är inga bra tider! Så bunkrade upp med sån nässpray å ögondroppar bland annat. Dyrt blev de iaf! :)

Va jag med syster, fikade lite å prata. Hämta två klänningar hos henne som jag ska ha med mig nu på onsdag. Sen blev de hemfärd! Lite fika sen pratat med Daniel. Det gillas! :)
Nu däremot blire snart sängen, ögonen är riktigt tunga, idag igen ;) Klev upp tidigt imorse å kunde inte riktigt somna igår. Men upp kommer man alltid ändå, fast det är kämpigt ibland.

Sov så gott folket. Dröm så sött.

Tycker om dig! ♥ Längtar enormt till onsdag, fast jag är nervös för dörren ;)

Kommentarer
Postat av: My

Kul att det verkar gå bra på APU:n iaf :) Hoppas det fortsätter så. Ska vara hos pappa tills på söndag jag. Blir väll umgänge på valborg antar jag. Själv då?

2008-04-29 @ 08:34:52
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0