Dag, vecka och den sista

Kväll igen..
Dagarna rullar på i en jäkla fart! Satt å kika kalendern nu innan, har jue glömt när jag ska ut på APU. Är jue jättesnart! Fått plats å så, men vet inte vars det är. Lite nervös för det.
Ska få reda på det på onsdag men.. :) Ska bli så roligt, inte för att det är så "rolig" praktik. Längtar jue tills vi ska få va på sjukhuset å så. Hehe, stickas lite ;)

Vill så gärna ha vår nu alltså. Verkade jue så positivt ett tag, solen sken å snön försvann. Sen kom det massa snö igen. Å verkar jue som att den har bestämt sig för att ligga där den ligger. FÖRSVINN!

Va å köpte knappar till min randiga klänning idag, nu jäklar blire sy om. Fula, barnsliga diamantknappar på den nu, men det ska ändras! På med två stora svarta knappar å bort med rosett. Sen jag gillar! Den e jue så söt :P

Ny vecka, nya bekymmer. Eller, inte bekymmer utan mer... Nya tag! Ska göra det sista inför skolan imorgon, skola onsdag, studiebesök på torsdag. Sen har den här veckan nästan gått med :P
Ska ringa chefen och fråga om jag kan få mig ett sommarschema imorgon. Se om jag får hämta det. Så jag kan kika på vad jag kan göra i sommar å inte ;) Nått måste man jue hitta på fast jag ska jobba. Eller vad säger ni?

Åh längtas så fruktansvärt till den sista. Helt otroligt vad jag längtar. Då jäklar får inte dagarna gå så här fort. Ifrån den sista å till den femte maj får gärna dagarna krypa sig framåt. Riktigt låååånga får dom vara. Sen kan det få gå fort igen :)

Nu ska jag gå å borsta tänderna å sen lägga mig. Se om jag är nå trött å somnar :p

Sov så gott folket. Så hörs vi. Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tack snälla! Ha en fin dag!

2008-04-15 @ 05:00:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sandra

precis (: Bättre än inget iaf. Njaa, ska bara joba. Ä ledig på Torsdag, sen jobba ja hela helgen. Så bli inte så mkt.. sj da?

2008-04-15 @ 11:04:05
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, nu ä jag fast anställd :p Känns både bra å inte så roligt.. :p men ha jug "bara" 1 månads uppsägningstid om det skulle va så att ja hitta nå annat (:
Aha, va roligt. Vill oxå börja plugga igen :p

2008-04-15 @ 11:30:59
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0