Bara så ni vet

Goddagens folket.
Jag vaknade verkligen på rätt sida idag! Är på riktigt bra humör, känns som jag har värsta fjärilarna i magen som liksom lättar upp mig :P Haha, vilket jävla jobb å få upp mig ;) Men ja..
Har inte hunnit med så mycket, käkat frukost å satt mig här. Vaknade vid tio men, man tar de lugnt. Ingen brådska! Jag har kommit på, att jag är så jävla mesig, så jag kommer då inte dö i stress. För stressa för mig finns inte, jag tror inte riktigt jag vet va det betyder ;) Haha..

Så är det helg, igen. Vad händer? Inget :D Ska ta det så lugnt, så lugnt. APU:n börjar på måndag, så måste kika igenom i helgen vad jag ska ha på mig å så, sen måste jag kolla om nått ska tvättas innan jag åker. Med andra ord, jag har det jag gör i helgen.. :P
Har bara ett problem just nu, denna årstid tycker jag är lite jobbig. För jag vet aldrig vad jag ska ha på mig. Antingen klär jag på mig för mycket så jag går runt å får värmeslag, eller för lite å blir förkyld. Liiite svårt alltså.. För man blir så sugen på att ta på sig lite lättare kläder, som att packa in vintern i garderoben..

Nä, jag har bättre för mig än att skriva här faktiskt :P Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0