Hallojsan

Denna veckan har gått så jäkla fort. Fattar inte va tiden tagit vägen.

Iaf så har inte mycket hänt. Vi va till Ljungby och shoppade lite igår, slutade tidigt både igår och idag. Idag gick jag hem halvtre. Kom hem, la mig och sov en timme. Va så jäkla trött, så va skönt att dö av ett tag. Sen gjorde vi middag, så gott det blev! Älgfärsbiffar med ostfyllning. Mums! Till det färskpasta med ädelost. Gottgott. Sen åkte vi bort och simmade lite. Trodde ett tag att jag skulle få dra upp Daniel på fast mark och återuppliva honom. Han blev helt knäckt. Stackarn! Men nu så är han på g igen :)

Jag skulle vilja göra något skojjs med håret. Men vet inte vad. Undrar på att klippa mig kort igen? Eller permanenta det så det blir väldigt vollymigt och så.. Eller ska jag bara spara ut det å trista på? Förslag nån? Vill egentligen inte klippa det kort igen... Men äsch. Vet inte,

Nu ska jag gå ner och hjälpa Daniel att packa sig iväg till jobbet. Sen blir det sängen för mig. Är trött! Att simma tar knäcken på en :)

Adjöken

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas allt är bra neröver? :) Kram

2010-01-16 @ 08:18:09
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0