Surr och tjat

Så har även denna dagen rullat iväg.
Gick bra på jobbet, lagomt mycket att göra så dagen har gått fort. Är det egentlige bra att dagar går fort egentligen? Jag tycker det, vill ha helg. Vill kunna umgås med Daniel mer än vid middagsbordet sedan en stund i soffan innan han går till jobbet. Så därför gillar jag helgerna.

På lördag ska vi till Malmö, tåget får kring halvåtta, är nere vid halvnio. Så blir frukost där och lite så.. Går ett senare tåg då vi är framme vid tio, men vi ska försöka hitta oss ut till nån golfbutik. Önska oss lycka till ;) Daniel säger att han åkt buss i Malmö innan. Jag hoppas att han inte lurar på mig fel buss så jag måste bli upprörd ;)
Nä då, lär gå bra. Annars har vi jue med oss två käftar som kan öppna sig och be om hjälp om det börjar gå på tok :P

Annars då? Länge sedan jag kände så.. Men är sugen på att gå ut, dricka massor av öl och ha riktigt kul. Får dra med mig Karolina ut. Fast hon har jue gått och blivit inlagd, inte alls kul. Men hoppas på att det inte är nått allvarligt.
Vi funderar även på att åka hem en sväng i början av december, då vill jag också ut. Länge sedan jag va ut i Sollefteå. Saknar Laxfestivalen och Crusingen.
Sitter och lyssnar på Lady Gaga på Spotify, hon är bra.. Förutom en segolåt hon gjort men.. Sånt får man ta ibland..

Nu tänkte jag gå och ta mig en dusch för jag fryser, sedan ta och krypa ner i sängen. Är trött som tusan ikväll. Lär somna gott. Fredag imorgon, jag ska jobba till fem. Egentligen till fyra men jag ska stanna en timme. En timme mer eller mindre gör inte så mycket egentligen.

Sov så gott mina vänner och ovänner. Saknar er där hemma gör jag. Men hoppas på att få träffa er då vi kommer upp. Om jag får bestämma, så blir det så..

Nattinatt



Tycker om dig så mycket!
Fast jag nästan bor på andra sidan världen så trivs jag riktigt bra här nere med dig!Det är helt enkelt du och jag!


Kommentarer
Postat av: Mysan ღ

trevlig helg :)

2009-09-04 @ 10:20:03
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0