Sov så gott.

Nu har jag lite.
Jag trivs som det är nu, det gör jag. Men ibland kan jag längta tillbaka till gymnasietiden.
Skulle inte för allt i världen byta det jag har nu, till det jag hade då.. Men, saker man tänker på som man gjorde. Kan jag längta tillbaka till.
Smågrejor. Fast då va det så enormt roligt. Festerna i vår lägenhet, swyrnjakt, ostbågar och cola liggandes i soffan som vrak, städ/tvättdagar som avslutades med pommes kotlett och sås. Jag längtar helt enkelt tillbaka till lägenheten och dess tillbehör. Skulle nog gärna vilja ha en blandning av det jag har nu och det jag hade då. Tror jag..

Haha.. Vilket svammel. Men jag saknar mina kompisar som jag hade då. Som jag, kan enbart skylla på mig själv, har tappat på vägen liksom. Så bara så ni vet, ni är saknade!







Sov så gott. Nu ska jag kika tåg för morgondagen. Halvåtta, kan det stämma?! :)







Kommentarer
Postat av: Mysan ღ

Hoppas även du sovit gott :)

2009-09-05 @ 09:09:48
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Mysan ღ

tackar :)

ganska lugnt här!

2009-09-05 @ 10:03:16
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Tina

hej gumman! jo det går bara bra, har väl inte riktigt kommit in i det utan är överengagerad för tillfället (men det lär nog lägga sig).. ska läsa i två terminer varav 7 veckor är praktik.



hur är det med dig då nere i södern? inga planer på att flytta uppåt?



kramen!

2009-09-05 @ 12:47:50
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0