Söndag.

Hatar verkligen söndagar. Tror det är lite så att man vet att helgen är över då söndagen kommer.
Daniel sover än, själv så vaknade jag vid tio. Kände att det va lika väl att kliva upp, istället för att tvinga mig att somna om, blir bara tröttare då :P

Händer egentligen ingenting idag, det blåser och regnar ute. Annars va jag sugen på att traska upp i spåret och gå en sväng. Men trist när det är sånt här väder. Hm, ajja. Det löser sig. Daniel jobbar ikväll, så det betyder att dagen blir väldigt lugn. Käka lite middag är väl höjdpunkten på denna dagen :P

Nu tänkte jag ta mig uppför trappan och lägga mig i soffan och läsa boken jag börjat på. Den är så sorglig på ett underligt tragiskt vis. "Maskrosungen". Blir nästan lite förbannad när jag läser den. Samtidigt somd et är så tragiskt. Läs den om ni "gillar" att läsa självbiografier :)

Hörs kanske senare.

Ha en riktigt fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0