Plopp

Nu blir det snart sängen för min del. Är trött som tusan. Längtar efter Daniel, knäppt. :P Han åkte vid halvnio å jag saknar honom :) Fast tror det är ett gott tecken :P

Imorgon är det jobb! Två dagar till åtta till fem, sen jäklar är det helg. Blir nog Malmö på lördag, ner med tåget och strosa lite. Mysigt :) Eventuellt skulle vi ha Tilde?! Fick ingen klarhet i det, men det lär väl visa sig om hon är med :P
Annars tror jag helgen fortskrider rätt lugnt. Jag är ledig långhelg, vill säga jag är ledig på måndag. :) Soft :P Jobbar jue 80% nu, så då är jag ledig varannan onsdag och varannan måndag.

Nu blir det sängen. Vi hörs hörrni. Har försökt ladda upp lite bilder. Men det gick icke, datorn hittar inte min telefon, fast jag är inne i telefonen och gräver runt med bilderna, så hittar fanskapet inte varann och jag kan därmed inte lägga över bilder. Surt

Hörs och syns. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, nää. Jag känner samma sak. Dom ä nog inga "jag" filmer. Så ja klara mig nog utan å se dom ;) Ja ska jobba hela helgen ja :/ Men åka till malmö lät juh inte helt fel :) Skönt å va lång ledig a :D

2009-09-02 @ 23:20:53
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0