Ny vecka

Jag brukar alltid snooosa ungefär fyra fem gånger varje morgon. Dra mig upp vid tio i sju och vara så enormt jävla trött att jag knappt ser ut för att ögonlocken trillat ner.
Men imorse när klockan ringde tjugo över sex, så var jag pigg! Pigg! Det är sjukt, det händer aldrig. Jag var pigg och hungrig. Så nu är klockan tjugo över sju, jag har varit klar sedan klockan sju, så jag sitter bara och jäser. Rätt skönt faktiskt, slippa stressa. Men tro inte nått annat än att när klockan är tjugo i åtta så är det jag som flyger runt som ett tok för att hitta allt :P

Ha en jättebra måndag! Det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att dä ä nån som känner samma :P haha, ja ha seriöst iiingen aning om va ja ska göra. Vad gör alla andra i våran ålder liksom?!

2009-09-30 @ 10:45:17
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0