Ja ni..

Ja ni. Mobilen är nu uppdaterad och fräsch som en nyponros, så nu kan jag börja föra över lite bilder igen.
Annars så är jag trött som fasen, ont i kroppen. Blåsor i munnen. Jissar på att jag har en förkylning som vägrar släppa.. Annars är allt kanon, även Daniel har börjat känna av förkylningen. Men sånt får vi ta :)

Dagen kommer att innehålla städ och tråk. Men ett måste. På torsdag kommer nämligen sotaren och ska hanöverhuvudtaget ta sig in i denna lya så måste vi röja. :P

Nu ska jag gå å ta mig ett fotbad innan helvetet drar igång. Ha en fin dag. Bilder kommer ikväll. Pussåkram

Min väska som jag köpte i Kristianstad för ett tag sen. Jag gillar den skarpt!
KappAhl är en affär jag inte alls gillar egentligen, eller det ska jag inte säga heller. Men jag hittar sällan något jag gillar där. Men ibland gör jag mina fynd. Jag verkligen älskar kjolar och klänningar med "ballongstuk" ni vet resår nedtill. Och vad hittar jag på KappAhl? Jo denna klänning. Jag verkligen gillar den :D
Vi var jue som sagt till Malmö igår. Och varför finns det inte såna här fina apotek överallt? Såg så där gammalt ut.
Sen för att avsluta detta. Så måste jag fråga. Vad i helskottas e detta? Fem stengubbar som går i parad. Varför?


Mer bilder kommer ikväll..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va mysigt med såna där apotek :D Håller med, såna borde finnas överallt :D

2009-09-07 @ 07:38:40
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0