För mycket vin och Malmö

Det där med det tidiga tåget? Det sket sig.. Vi tog det som gick där vid nio :P Blev för mycket vin igår och det va två knäckta men lyckliga (fulla?!) soldater som la sig efter tolv.
Upp kom vi i lagom tid, men eftersom vi sega som fasen så fick vi cykla som dårar till tåget. Kom ner typ tre minuter innan tåget skulle gå.. Men vi hann med :P

Malmö.. Ja ni, jag har aldrig varit där innan. Men jag gillade staden på ett konstigt vis. Det va inte som jag trodde, men helt klart vill jag åka igen. En timme med tåget så det är jue snabbt fixat.. :)
Vad jag kom hem med? Ett par skor, en jacka/tröja, leggins, rouge (hur fasen stavas det? ni vet, sminket :P) en borste till det, två par örhängen och.. och.. sen va det nog inget mer. Tänkte lägga upp bilder. För jag har massor i mobilen som jag vill visa. Men min mobil vill inte vara polare med datorn så det går icke. Ska sätta Daniel i arbete imorgon så han får fixa det :)

Vi cyklade jue hem och himlen va öppen. Blev så jäkla blöt. Så tänkte gå å ta mig en värmande dusch och sedan lägga mig i soffan och mysa. Det är verkligen höst nu, kallt som fasen ute och väldigt blött hela tiden. Men höst är ett gott tecken, jag fyller jue år snart :D

Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Mysan ღ

Mycket najs shopping hör jag :)

Hoppas allt är bra?

2009-09-06 @ 13:18:56
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0