Faceboooook.

Helg. Så skönt så.. Fast vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. Daniel sover iofs än, men han måste väl ändå vakna nån gång?
Iaf, jag har blivit en nörd. Facebook-nörd. Iaf så har jag ett litet aquarium där, men det värsta är att jag har tre fiskar, två grabbar och en brud. Så tänkte jag att dom skulle få en liten bebis, men det värsta va att grabbarna fick ihop det :( Får se hur detta slutar.

Jag är hungrig som fasen iaf, skulle va gott med en stor härlig hotellfrukost. Eller en god färsk fralla med skinka ost och grönsaker. Mums.

Haha, nu ska jag gå å se om Daniel hade tänkt vakna någonting idag. Verkar negativt om detta :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha, spännande med gay fiskar hörrö ;)

2009-10-12 @ 21:56:31
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0