Det hände

Jag älskar Andra Avenyn, kikar på det varje vecka. 45 minuter av tisdagskvällen begär jag tystnad i huset så jag kan kika på det. Men igår hände något, något som inte fick hända. JAG MISSA DET!
Kom på det nu på morgonen när jag stod och sminkade mig. Hur fasiken kunde jag missa det? :( Vi får kika på det ikväll på nätet, men ändå. Inte samma sak :P

Nu ska jag strax gå och borsta tänderna och bege till jobbet, trött även idag. Men jag börjar piggna till, var iofs pigg när jag klev upp. Men jag var klar vid sju så jag har degat ihop nu vid datorn :p

Äsch, ska göra det sista och för en gångs skull slippa stressa och byta kläder bara för att jag är ett sego :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men lilla Linda, du kan kolla på det på svt.se ju ;)

2009-10-14 @ 22:29:58
URL: http://jessicasmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0