Allt i ett

Länge sedan jag skrev. Helt glömt bort bloggen, har bara varit inne på Facebook.
Men ska jag va ärlig så har det inte hänt så värst jävla mycket :) Haha.. Jag har jobbat, suttit och skrivit in vaccinationer, jobbat och så har jag umgåts med min kära Daniel :) Haha..

Vi var till Ljungby idag och spana in nya CityGross. Jävulskt med folk, men det va jue inte så konstigt egentligen :) Men lite fick vi handlat. Sedan så när jag skulle åka ifrån jobbet idag, så drog jag sönder dragkedjan i mina stövlar, lyckat. Så med mig hem fick ett par uggs. Ljusbruna såna, så mysiga. Perfekt nu, att bara skjuta på sig och gå iväg :)

Helgen då? Imorgon ska jag passa Tilde. Hon har planerat våran dag in i minsta detalj: Vi skulle äta glass äta glass och till middag skulle vi äta glass.. Snacka om ont i magen då :P Får nog börja käka laktostabletter redan nu om jag ska reda ut morgondagen ;)

Nu tänkte jag gå ut i köket och spana in kylen, är sugen på nått.

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0