Rubrik saknas.

Då har ytterligare en vecka och helg gått innan jag skrivit något. Jag är slö, men jag ska bättra mig. Försöka iaf :P
Helgen har rullat iväg och imorgon är det redan måndag, trist men ändå skönt att komma iväg å jobba. Jag gillar det, helst när det är full rulle och man har att göra hela tiden :) Då trivs jag :P

Fick ner min cykel i onsdags, så vi har cyklat varenda dag nu. Älskar att cykla, tyvärr kan jag inte skryta med några benmuskler men det kommer väl antar jag. Funderar på om jag ska cykla ner till willys strax å inhandla något till middagen. Är sugen på köttfärssås, så kanske lite köttfärs? Vet inte vad Daniel vill ha men... Han sover än, så kan jue liksom inte fråga han.

Äsch, ut å cykla får det bli iaf. Se vart jag hamnar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0