Nu va det längesedan

Herregud, nu va det länge sedan jag skrev något. :)
Men, det har liksom inte hänt så värst jäkla mycket ändå. Förra helgen så... Va vi till Växjö en sväng å kikade runt, Daniel handlade lite kläder och vi köpte nå stenar som det ska bli blomlåda av är det tänkt :) Söndagen blev det en sväng till Tilde, vi bjöds på rabarberpaj. Så enormt god va den, så vi tiggde åt oss receptet igår och fick även en hög med rabarber :) Haha..

Hänt mer, förra måndagen gick jag och Mimmi vårruset. Regnade som fasen när jag slutade jobba. Men det slutade och va uppehåll under hela loppet tills vi närmade oss målet. Då började det regna, vi hade tur minsann :)
Veckan har bara inneburit jobb och slöhet :) Haha..
Daniels bror var här häromdagen och kapade bort två träd/buskar som såg förjävliga ut. Dom va stora och risiga å det blev super när dom kom bort :) Så idag blir det ut å slita med det ;)

Förresten.. Lite trist måste jag säga, i fredags fick jag sms av Karin som läste uska samtidigt som mig. Hon hade dragit ihop så att 28 maj skulle vi träffas hela klassen på bowingen i sollefteå. Fira att vi är klara, käka och bowla lite. Hade varit superkul. Men är jue lite väl långt att dra dit efter jobbet ;)

Måste jue säga det, vi satt å kikade på Eurovision Song Contest igår kväll och jag tror det är första gången någonsin en låt jag röstade på och verkligen ville skulle vinna, vinner :) Jag gillade den verkligen! Såå bra.. Haha..

Nä, nu ska jag gå å se om Daniel har vaknat till. Han jobbar i natt så han sover länge idag. Bra för han, trist för mig :P

Ha en superskön söndag. Jag lovar att vara mer aktiv i skrivandet framöver ;)

Kommentarer
Postat av: My

Kul att höra att du lever tjejen :)

2009-05-17 @ 20:17:40
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0