Negativt

Herrejesus vilken tråkig dag detta varit. Känns som att den bara rullat på för ingenting. Men så är det väl. Daniel har varit borta idag så har fått försökt roa mig själv. Va å handla en sväng, ut å gick i 40 minuter, färgat håret å nu gör jag slingor. Får se hur detta blir. Annars blir det köpa en ny färg å färga över :P
Imorgon börjar jag jobba. Så ska bli skönt att få jobba å ha något att göra, hatar att bara gå hemma så här å bara vara liksom.
Känns trist på något vis att jag inte känner en kotte här nere, finns liksom inte nån man kan träffa bara så där, hoppas det blir ändring på det. Lite jävlig tid nu egentligen, allt avslutas för sommaren så kan liksom inte hitta på något på kvällarna heller. Idag låter jag negativ, men jag är faktiskt negativ idag. :)

Jaja, denna veckan bjuder på jobb måndag till fredag. Slutar fem alla dagar utom fredag. Blir en tuff start :P

Nä, nu ska jag gå å duscha. Hörs nå sen. Eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0