Mitt i natten

Idag har vi varit duktig iaf :) Daniel har gått med jordfräsen och fixat till landet så vi satt potatis. Jag har rensat ogräs å burit sten :P Sedan gjorde vi i ordning båten, eller rättare sagt, Daniel tvättade båten och jag satt bredvid. Han åkte sedan ut på skön med hans bror. Jag tänkte åka å köpa färg för att färga håret, men jag är jue ett rövhål. Mitt körkort och visa-kort va i Daniels plånbok så det blev inget av. Blev lite slapp istället.

Daniel va hemma kring nio så vi käkade och sedan hamnade jag här vid datorn, har suttit å spelat nå spel och Daniel sitter å spelar tevespel :P Haha, vi är sociala ;)
Vi har bränt oss som satan idag, varit enormt varmt, solen har bara stekt på. Inge bra, det svider och är varmt liksom. Jag bränner mig alltid, dessvärre blir jag aldrig brun :P

Nu tänkte jag gå å borsta tänderna sedan krypa ner i sängs. Blir jue för tusan en ny dag snart :P

Sov så gott hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0