Lite avis är jag nog :)

Ja det är jag :) Var crusing (hur det nu stavas, men ni fattar va?) i Sollefteå igår. Ville också vara där, tycker det är skitmysigt att traska runt, spana folk, spana bilar och ha roligt. Missade det ifjol då jag jobbade natt då så va länge sedan jag var på de :) Ajja, jag överlever väl, hoppas jag ;)

Igår va vi på Väla och shoppade loss. Jag köpte studentpresent till min systerdotter och ett par örhängen till mig själv. Daniel köpte golfskor, och golfbollar. Han fick med en skoväska och ett par strumpor så han var glad som attans när han traska ut därifrån :) Haha.. Söt!

Nu ska jag strax åka och handla tänkte jag. Ska bli grillat kött med potatisgratäng till middag va det tänkt. Så vi hoppas det smakar. Va länge sedan jag gjorde potatisgratäng så knappt jag kommer ihåg hur man gör :P

Ha en fin dag i det fina sommarvädret! Pussåkram

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: tackar =) jarå, sj?

2009-05-31 @ 15:20:37
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Hanna

solning såklart! Man måste ju ta vara på solen när den äntligen är här :P

2009-05-31 @ 15:43:37
URL: http://hannanordlunds.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, de kommer bilder. Troligen ikväll :P haha, ä juh nå stycken :) men de va helt underbart där. Längta redan tillbaka. Typiskt att du missa crusingen iår med :/ Alltid lika roligt :D

2009-06-02 @ 09:34:51
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hej där!!!

Hittade dig tack vare Sandras Blogg..Glad



Hur är det med denna Brud då???

Vill veta allt..Jobb,Boende,samboskap osv osv????



Massor av Kramar

2009-07-14 @ 10:55:51
Postat av: Cattis

Hej där!!!

Hittade dig tack vare Sandras Blogg..Glad



Hur är det med denna Brud då???

Vill veta allt..Jobb,Boende,samboskap osv osv????



Massor av Kramar

2009-07-14 @ 10:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0