Förstår inte

Varför ska människor som sitter i en kundtjänst vara så jävla otrevliga? Vet att det finns dom som är jättetrevliga, för såna har jag råkat på. Men dom som är otrevliga och hugger av det man säger "för så kan det absolut inte va".
Herregud.. Ringde Arbetsförmedlingen och allt jag sa kunde hon alls inte tro att en arbetsförmedlare har sagt.. Nähä, men va sa han då?
Sen kunde hon inte förklara det jag frågade så jag sa att jag går ner på arbetsförmedlingen här i Älmhult så kanske dom kan se på min inskrivning om jag kan få ersättning. Då blev hon jättesur och sa att dom lär svara samma sak som hon, att dom inte vet om jag ska få ersättning.. Men vad har jag då för hjälp av arbetsförmedlingen?

Upprörd nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0