Matvrak och jordgubbar!

Det blev ingen hallomi. Det fick bli en färsk majskolv, bröd och grillat kött. Majsen och brödet körde jag i ugnen. Köttet var sånt färdiggrillat ifrån konsum. Riktigt gott va det.. Njöt det i min ensamhet! Haha..
Faan va tomt det är utan Daniel här hemma. Hela jävla huset för mig själv. Visst, är van att vara själv på nätterna, men jag ska vara själv tills på tisdag. Fruktansvärt synd om mig ;) Icke, finns dom som har det värre, men saknar han ändå!

Just ja, köpte även jordgubbar som jag suttit å tryckt i mig nu ikväll. Mycket goda! :)

Nu ska jag gå å lägga mig, krypa ner å läsa lite sedan somna gott. Känner mig trött och peppad för morgondagens städning -not-

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0