Vi sover länge

Å vi är lata, men vi trivs ändå :) Sov länge idag, klev upp å satt oss vid varsin dator för att vakna till lite. Då ringer det på dörren, Daniels bror och Tilde kommer :) Då fick jag minsann vakna till, för då skulle vi titta på fiskarna, titta på mussepigg tavlan, vi skulle sitta på höga stolarna i köket och mata mjukistigern med smörgås (hon sa; tiger hungrig, tilde hungrig. Tilde måste nog ha smörgås) Haha söt, jävliga var att jag förstod inte va hon sa först, så blev tvungen att få lite tolkning :)

Efter att dom gått hem igen, efter nån timme, beställde vi pizza och satte oss vid teven. Började kolla på Mr och Mrs Smith igår innan Daniel åkte på jobbet. Så kikade klart på den :)
Sen har jag suttit här och legat i sängen en stund. Hände en liten olycka tidigare ;) Så har lite ont i huvudet utav det! Så blir tidig sänggång tror jag! Se om man tar sig upp mer i vettig tid imorgon :)

På måndag åker jag hem :( Känns förjävligt faktiskt. Visst längtar jag efter dom där hemma, men Daniel är här! Det är inte bra.. Hoppas bara vi kan styra upp något, för tio veckor är lååång tid! Det brukar lösa sig riktigt bra ändå, men..

Hörs senare idag! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0