Va fasen har hänt?

Jag somnade strax innan tre i natt. Sov som en stock till typ halvsex, då jag vaknade totalt jättepigg!
Klev upp, bäddade ner mig i soffan framför teven i tron att jag skulle däcka. Men inte dåå.. Jävla skit. Nu är jag trött istället!
Vid åtta skrek min mage efter frukost, så det blev frukost och titta på Vakna med the voice. Mysigt!

På nått vis är man jue knäpp. För är så mysigt att kliva upp innan det ljusnat, man tänder nån lampa och man bara sitter och myser! Synd bara att mitt vanliga jag är jävligt morgontrött, så det där med att kliva upp tidigt funkar inte egentligen. :)

Nu ska jag klippa mamma, färga hennes hår, färga mitt hår, sedan börja med uppgifterna!
Får se om mitt hår blir förjävligt så jag får ta fram rakapparaten ;)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: My

Hoppas det går bra med allt idag, vill gärna ha nå bildbevis på färgningen :)

2009-01-28 @ 12:53:02
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0