Tröttis

rjar bli trött nu igen. Var svintrött när Daniel åkte på jobbet så tänkte att det kommer bli en tidig kväll. Men icke, satt här så jag blev pigg men nu känner jag hur tröttheter är på g igen.

Ska gå å borsta tänderna, släcka ner lite lampor å sedan krypa ner i sängen. Har kommit på att det är så kallt i sovrummet för att dörren där är stäng på grund av katterna (tål inte ha dom i sängen och kring sängkläderna egentligen)
Men nu så bäddar vi sängen och brer över ett överkast, på så vis kan vi ha dörren öppen, katterna ligger på överkastet som sedan läggs på golvet och värmen strömmar in. Mys :)
Känner att mina fötter är iskalla, känns som om jag inte har nån känsel i tårna :P Får lägga mig och sova i strumpor. Hatar verkligen att sova i strumpor men vad gör man? Vill inte frysa :P

Sov så gott. Dröm sött. Hörs senare idag!


Kommentarer
Postat av: My

Sova med stru,por brukar jag också göra ;) Hoppas allt är bra med dig? Kram!

2009-01-14 @ 08:37:56
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja. Det vore inte fel ;) Han bli borta i typ 7 månader.. Men nu ha han börja fundera på å skita i å åka. Å stanna hemma iställe. hoppas hoppas :p

2009-01-14 @ 11:15:42
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0