Sovtuta

Vi la oss kring halvtio igår och jag däckade med en gång. Sov superskönt fram till halvtre, då jag tvärvaknade av att Daniel var bort. Höll på att rulla i golvet då jag tänkte rulla emot han å gosa lite å han var borta. Jävla..
Han kunde inte sova så han hade klivit upp. Efter att jag vaknade till kunde jag inte heller somna om. Så vi gick upp å kikade på den där trollkarlen som avslöjar tricken. Somnade sedan kring halvsex. Haha, varit lite död idag :)

Men vi har varit nå jävulska duktiga, Daniel har rensat en skrubb och jag har städat toaletten uppe. Så duschen och hela alltet glänser nu :) Jag är duktig ;) Ja, å Daniel med.
Ikväll blev det mys i soffan med ägg och räksmörgås till det drack vi vin. Och eftersom vi var/är totalt knäckta så slog vinet direkt ;) Haha..

Nu tänkte jag krypa i säng, se om jag får med mig Herr Svensson på det. Hörs senare idag. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, dä ä juh dä :/ man få väl önska sig i julkalpp eller nått ;) Synd bara att det är så långt kvar till jul :p

Oj.. Bra fråga.. a dä nå recept jag hade? Isåfall ha jag nog fått det av mamma. Vet att hon har ett på sånna tjockare små pannkakor. Kan se om jag kan fixa fram det ;P

2009-01-18 @ 08:51:33
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0