Plupp

Så va denna dagen över då.. Är faktiskt trött ikväll och Daniel har hotat med att det är uppstigning tidigt imorgon ;) Redan klockan tolv! Katastrof ;)
Imorgon (idag heter det jue för tusan, klockan är över tolv) Så ska vi inte göra nått speciellt, tror jag. Blir nog lugna bananer! Ska till hans bror på kvällen å käka lite å så! Mysigt.. Se vad som händer mer. Bara vi inte spelar spel där man ska visa sina kunskaper. För då är det redan kört för min del :)

Jävlar va jag blev rädd nyss.. Det blåser ute, så det knakar i huset. Värsta jag vet är att vara själv så jag måste erkänna att lite på spänn sitter jag och varje litet ljud analyseras innan jag kan släppa det. Iaf, så blåste det, huset knakade och det högt! Precis då slamrar det till alldeles bakom mig och jag verkligen flyger upp! Satans skit-katt hoppade ner ifrån fåtöljen och ner på en papp-kasse. Rädd! :P

Adjöken. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0