Mitt i natten snack dårrå

Är så jävla dålig på att uppdatera när jag är här nere. Men det får ni allt ta, för jag umgås hellre med Daniel än skriver meningslösa inlägg ;)
Iaf så måste jag få skryta lite. Hösäck och hösäck (läs Daniel och jag) satt som vrak i soffan igår. Men ryckte upp oss för att gå ner och plocka ihop lite, det slutade med att vi möblerade om och storstädade med dammtorkning och hela fadderullan vardagsrummet som han har nere. Blev så fint! :) Sen så gjorde vi mat, sedan fortsatte vi. När vi sedan däckade i soffan här uppe igen så hade köket, vardagsrummet, hallen och båda toaletterna fått sig en rejäl städning! :) Haha, fast hans gästrum ser ut som kriget, för det var dit han satt allt vi plockade bort ;)

Idag så va vi på Ikea (såå jag älskar att gå på Ikea, inte. Haha..) Gick runt å kika över en timme å jag kan inte påstå att dom är snåla med att gasa upp värmen där inne. Satan i gatan va varmt det är när man går runt där. Sen hatar jag slutet på detta Ikea, för där är en hel vägg full med speglar. Inte så jävla mysigt att gå förbi där å se sig själv i profil :P
Så måste jag jue berätta, eftersom Daniel blev sugen på kyckling gjord i ugnen så gick vi in på Willys för att inköpa en hel färsk kyckling (läs lik!) Min Svensson är en jävel på att laga kyckling i ugnen, det blir såå gott. Tur vi köpte två ;) Iaf, så fick man köpa liket för tjugo kronor om man handlade för tvåhundra. Va svårt det är att skramla ihop varor för en viss summa om man inte behöver något. Annars så rasslar det iväg och blir satans så dyrt men inte när man behöver det.. Men det löste sig! Vi fick vårt lik!

Nu så ska jag fortsätta med uppgifterna! Sedan tror jag att jag ska däcka i säng. Ska försöka komma upp på förmiddagen imorgon och ringa vårdcentralen åt Daniel! Se hur det går och om jag förstår vad människan säger ;) Ni vet, småländska går bra att förstå så länge dom pratar lugnt. Men sätter dom igång å snackar fort, så är det kört!

God natt på er folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0