Min toooorsdag..

Ja den här dagen har inte gått så där jävulska fort som dom alltid gör när Daniel och jag ses. :) Kan bero på att vi var hemma hela dagen och bara mysade på.
Medan han städade kamminen så stekte jag pannkaka, vi skulle ge oss på att göra crepes till middag! Å det blev riktigt bra, gjorde två fyllningar; en med skinksås och en med lax och pepparrot. Den sistnämnda var god, tyvärr lite smaklös på nå vis, den med skinka gillade jag :) Det var enormt mättande, tycker inte man håller sig mätt länge på pannkaka annars, men med fyllning så blev det som riktig mat :)

Nu ikväll så blev det mys i soffan innan Daniel begav sig till jobbet, vi bokade även en tågbiljett till mig tills på lördag. Han ska hjälpa en kompis att flytta, så vid tretiden ska jag bege mig ner dit med tåget för att vi sedan ska åka vidare till Kristianstad och kika lite bio å softa på :) Ska se Wallanders nya film! Dom brukar vara bra så får se, gillar nog Beck lite mer tror jag, för dom brukar va lite mer roliga emellanåt. Men Wallander funkar jue lika bra :)
Har även slagit in årets första julklapp ;) En nalle som Daniel ska ta med sig på lördag å ge till hans kompis barn.

Nu så ska jag fortsätta med lite uppgifter. Det går långsamt fram, men det går liksförbannat ändå framåt :)

Ha en jättebra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0