Kväll

Så är det dags att lägga sig! Igen, får se om jag kan sova lite längre imorgon än vad jag gjorde idag :) Somnade jue tyvärr ikväll på soffan så lär väl gå åt helvete med somnandet :P

Kvällen har varit lugn, käkade, däckade på soffan som sagt, pratade med Daniel och spånade lite med han hur vi kan ses fram över. Jag kan meddela, att det ser positivt ut :D
Ska prata med läraren på fredag om jag kan få ha min praktik där nere, för då är det inte länge alls tills vi ses. Sen så är det nästan påsk när jag är klar med praktiken, så kan jag så stannar jag nån extra dag och så åker vi upp hit tillsammans :) Så påsken blir här. Mysigt! Sen får vi se hur det blir.. Då är jag jue klar med skolan och allt också så.. Är bara jobb att börja söka.
Folk är jue så positiva och stöttande ;) Typ alla säger "vilken jävla tid att komma ut, finns inge jobb och finanskrisen". Haha, tack så mycket för stödet ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen!

Natti natt. Vi hörs senare! Pussåkram

None

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi, tack så mycket :) Känns väldigt skönt att han inte ska åka nå. Gud vet vad som kan hända där nera. Värsta kriget juh :P

Va kul om du kan göra din praktik där nere :D Vore juh perfekt! :)

2009-01-29 @ 00:11:06
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Okej, synd det då :P Huvudsaken du blev nöjd med det.. Jadu, i helgen vet jag faktiskt inte, återstår att se vad det blir. För dig då?

2009-01-29 @ 08:59:38
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0