Kom igen..

Ja herregud.. Nog va hon lugn, det var hon. Vart inte samma fart som det brukar vara.. Men hon var på katten som tusan. Å jag som är halvrädd katter, va jue livrädd att hon skulle riva Tilde uppe i ansiktet som hon höll på. Nervös där ett tag!
Sedan däckade hon, teven slocknade och jag kura ner mig i soffan och läste en massa gamla tidningar. Mysigt på nått vis, jävliga var att jag höll på att somna flera gånger :P Till slut kom Daniel och vi beställde mat ifrån Thai-restaurangen.
Han åt nått konstigt med bläckfisk och räkor å sånt, jag tog det jag kände igen jag; friterad kyckling och ris. Satan i gatan va gott det var, fast jag och Tilde delade. Det såg ut som små korvar som var cirka en decimeter lång varje kyckling. Så fick hon typ en tredjedel i taget, så satt hon och doppade i söt-sur sås. Sött!

När vi kom hem så var jag död, Daniel som åkt på att bli förkyld var nog också rätt död. För vi kura ner oss i soffan med filt och skulle mysa en stund. Där somnade jag rätt jävla fort, tror han gjorde det också? Vet inte, har ingen koll. Enda jag vet är att jag sov som en gris och är fortfarande jävligt trött.
Mår dock väldigt illa, har ätit en rostad smörgås ikväll och juice och jag tror inte det trivdes i magen, för känns som om det vill komma upp. Äckligt och totalt ointressant för er men.. Läs inte om ni är känslig dåå ;) Nä då.. Vi får väl se vad som händer..

Pratade med mamma ikväll, jag hade tydligen fått post ifrån skolan. Schemat för Sjukvårdskursen. (min sista kurs!!!!!) Det är träff på måndagar. Så tänkte jag att jag kunde ta ledig någon måndag och åka ner. För det brukar gå, ingen fara mer än att jag får läsa i boken det hon istället berättar. Men det verkar som om det är mycket praktiskt, så lär inte kunna va ledig något. Och då det är så pass lång känns det jävligt att åka ner en tisdag och hem söndag, så jobbar Daniel veckan så vi ändå inte ses så värst jävla mycket :( Så får se hur vi styr upp det. Antingen får det gå (åtta jävla satans veckor, det är länge som helvetet det) Eller så kanske han kunde ta ledig och komma upp en sväng.
Vi får väl se.. Känns lite jävligt nu men.. Satt och pratade med en kompis på msn. Hon tyckte inte det spelade någon roll, för jag är jue klar sen och vi kan träffas när som helst. Men känns lite... Är inte åtta nästan nio veckor väldigt lång tid utan att ses ändå? Eller är jag väldigt kinkig?

Nu ska jag hämta mig lite vatten sedan göra lite uppgifter innan sängen.

Ha en fin kväll. Vi hörs. Vi syns!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, det ska ja absolut göra. Få ge mig ut å spana lite ;) hahaha, jaa. Visst va ja ;) Njaa han gör inte lumpen. Han typ säger åt va dom som gör lumpen ska göra.. Men sen ska han åka till afghanistan i maj.. Så dä ä lite tråkigt :/

2009-01-13 @ 23:07:42
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0