Kärring jag

Ja, jag känner fortfarande hur spindeln kryper på mig. Så jävla äckligt!
Idag blev vi lat.. Vi kom inte på vad vi skulle käka. Ni vet, när det står totalt stopp i hjärnan på matförslag. Och helst ville vi ha något som gick fort då vi va hungrig båda två. Vi strosa runt på Maxi men hittar inget som vi föll för. Så det blev att vi beställde Thai-mat. Igen. Friterad kyckling med ris åt jag. Gott :) Haha..

Imorgon ska vi va barnvakt igen, så ska dit vid elva, Sen går vi nog till Ikea och käka lite lunch, blir nog köttbullar som man rapar resten av dagen :P Tilde skulle ha det iaf, får se vad det är för dagens? Jag gillar inte riktigt köttbullarna där, kotlettraden är jag lite less på. Men vi får se :)

Idag fyller min brorsson Jonas arton år. Jisses, känns som om han hinner ikapp mig. Jävla, varför känns det alltid så?
Så fort man ser någon som är yngre, som man alltid sett som liten. Det känns som om dom växer och fyller år medan jag står och trappar. Kanske måste inse att jag börjar bli kärring ;)
Är jue bara som när man ser någon som gick på dagis när vi gick i Graninge på skolan. Sen nu är dom jue skitstor allihopa. Man har dom kvar som jätteliten :P Haha

Nu ska jag hämta mig nått att dricka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, vilken tur att du överlevde ;) Å Daniel med för den delen :P Åh, det lät juh mysigt. Hoppas det bli bra väder da :)

Ä jonas 18?!?! Va kan inte typ 15 nyss? :P

2009-01-15 @ 22:26:07
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Okej :) I helgen blire lugnt, ska upp i skogen imorgon bara, vet jag. Självdå?

2009-01-16 @ 09:02:35
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0