Jo ser ni..

Nu är jag hemma i Norrland igen. Känns bra, eller så där. Daniel är där nere, jag är här. Förjävligt alltså! Om jag själv får säga det!
Iaf såå.. Vet jag inte vad som hände mellan söndag och måndag, natten där. Vi kikade på nån film som jag råkade somna mitt i (Daniel lite kinkig så, han sa att han inte va det, men jag tror ändå det. :D) Sedan började vi sy, jag sydde gardiner och Daniel sydde sedan gardinomtag! Det tog ett tag och klockan gick. Vi insåg tillslut att klockan va så mycket att det inte va nån mening vi gick och la oss, för ni vet när man bara får sova nån timme. Man blir som tröttare då? Eller är det bara jag?

Iaf så sov vi ingenting, jag skulle packa väskan och kika igenom låtarna på Daniels dator. Jag hade heeeela natten på mig, liks förbannat fick jag stressa på morgonen. Jävla skit!
Jag dog jue av på tåget när jag kom på det, sov så jävligt så tanten bredvid väckte mig i Stockholm. Pinsamt! :)

Men jag är hemma iaf! Resan gick bra, chock bara att se hur mycket snö det var här :) Haha, va jue inte en snögnutta där nere så kommer man hem igen å här är det minsann snö så det skriker om det!

Eftersom jag sov hela dagen igår nästan, så blev sömnen lite strulig i natt. Vaknade kring sex imorse och somnade om vid typ halvelva-elva. Åter igen har jag vänt dygnet! Inte så bra, men jag klarar mig!
Däremot när jag vaknade vid sex så va jag sååå jävla sugen på varm choklad, the-kaka ifrån CeKås i Långsele med falukorv på.. Så jävulska sugen va jag! Men.. Så blev det jue inte.
Däremot har en falukorv införskaffas ikväll så jag får det på limpsmörgås imorgon till frukost.. Såååå gott :) Haha

Sen såå.. Har jag kommit på att jag vill inte ha mitt mörka (svarta) hår längre, känns som om jag vill ha det lite brunare. Så har införskaffat hårfärg idag så får ge mig in på färgningen imorgon. Medan håret färgast pysslar jag med uppgifter :)

Nu ska jag försöka sova. Vi hörs senare idag. Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0