Jag måste berätta

Eftersom jag totalt har vänt på dygnet så kan jag jue inte sova. Logiskt!
Så jag satt och skrev på uppgifterna i natt och det gick så jävulskt bra! Så messa jag med Daniel under tiden och tiden bara rusade fram! När han skrev och fråga om vi skulle äta frukost om en timme insåg jag att klockan var halvfem!

Så jag stannade uppe tills han kom och så käkade vi lite frukost. Det var mysigt :) Sen skulle vi lägga oss då..
Vi kryper ner i sängen och ligger och småpratar, så känner jag att det kittla lite på benet. Men jag skrapade bara iväg det, så känns det igen. Så då öppnar jag täcket och ska kolla vad det var. Helvete satans skit, en skitstor spindel som kröp på mitt ben. Jag är dödligt rädd alla småkryp så jag skrek rätt ut och flög upp på Daniel. Han fattade då ingenting :P

Sen dess har jag känt hur det kryper på hela kroppen. Äckligt.
Nu blir det en dusch och fixa sig i ordning lite, så man ser ut som en människa :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, lät bra det :) Hoppas ialla fall det går bra för dig.

2009-01-15 @ 19:04:12
Postat av: Sandra

Jaa, så ä jag med :P När det börja närma sig jul vill man alltid plocka fram alla jul saker å göra fint. Men sen bli man less det å vill bara få bort det :P

Jag ska jobba hela helgen ja. Så bli inte mycket annat :/ Va ska ni hitta på da?

Åh fy faan va äckligt med en spindel. Jag skulle juh få en hjärtattack å dö eller nå :P

2009-01-15 @ 20:54:40
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0