Igår blev det inget skriva

Men egentligen har jag inget att skriva om heller så..
Men idag, så.. Var vi och handlade och lagade mat; kyckling i sås och pasta. Det är så jäkla gott, men började må jävulska illa precis när jag skulle äta, så åt knappt upp nån kyckling. Men den har jag däremot ätit upp nu istället :) Gott! :)

Imorgon så får jag se vad som händer, vi är sugen på McDonalds både jag och Daniel, haha, men pratade om att käka där i helgen. Sjukt sugen på en sån burgare som kostar typ 10-12kr. :)

Måste jue få beklaga mig också. Jag blev jättesugen på kaffe nu ikväll, så jag bryggde en stoooor kopp. Gott som satan va det, men eftersom jag var för snabb att dricka så brände jag tungan. Så nu tänkte jag att jag skulle gå å kika i spegeln om tungan fanns kvar, då skulle jag tönthoppa över Daniels byxor som ligger på golvet, när jag är i luften så kommer kattfann å gå förbi. Rädd att ramla på han så gör jag som ett hopp i hoppet. Landade på ena knät under mig på nått vis. Skadad soldat! Ont gjorde det, så när jag ligger där, halvt skadad halvt chockad så kommer kattfaan och ska gosa. As! Hans fel allihop ;)

Nu ska jag göra lite nytta. Hörs och syns

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag tycker det iaf.. jag tycker juh det är sjukt häftigt med kor å hästar å sånt, å se den där kvinnan på en häst när hon driver typ 1500 tjurar, det var ganska häftigt å se på bio :P + att man gråter som tusan på slutet :P haha

2009-01-21 @ 08:49:08
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0