Idag, imorgon och på fredag

Så har denna dagen rullat iväg. Sprungit kanske är rättare sagt! Vad har hänt? Ja ni, vi va å kika på en symaskin och sedan åkte vi till Daniels bror i tron att hans mor var där. Men eftersom Senil ett och två (jag och Daniel) bara hade hört senast igår att det var på torsdag hon skulle vara där. Så va det jue inte så lätt att minnas det :P
Men det gjorde jue inget, dom dog jue inte direkt av att vi kom dit fel. Fick reda på att vi ska ha Tilde på fredag också, ifrån elva och framåt. :) Funderar på om vi ska gå på ikea och käka lunch där? Daniel ska jue upp tidigt, så det är om han pallar att kliva upp liiite tidigare så kan vi kila dit och käka lite.. :)

Annars idag dåå.. Ingenting. Vi gjorde spaghetti och köttfärssås till middag. Blev gott tyckte jag. Å smart-Daniel skulle skrapa ur det sista på sin tallrik sen han gjort matlåda. Så skrapade han av stekspaden och den slår tillbaka på nått vis så det är köttfärssås över hela köksfönstret. Lär bli en köttfärssås-överraskning så fort man tar i något i köket framöver ;)
Sedan blev det mys i soffan och jag däckade totalt. Sov en stund där, men är trött nu också. Har ont i hjärtat och huvudet. Konstigt. Fick jättetryck över bröstet när jag kom i köket så la mig på golvet, för trodde jag hade suttit ihopsjunken vid datorn så att jag fick som kramp när jag reste mig upp. Äsch, jag vet inte. Jag lever så, så jävligt kan det jue inte varit.

Imorgon så blir det en lika lugn dag (för tusan, klockan är jue över tolv. Så det blir senare idag) Daniel ska iväg mellan... Nått klockslag som jag inte minns. Så då får jag väl ligga å jäsa själv en stund :P
Nu börjar jag bli hungrig på något, så får gå ut i köket och se om det finns något som lockar till en liten fika så här mitt i natten :P

Ha en fin natt, sov så jättegott. Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0