Idag har vi varit duktiga!

Att vi har alltså!
Daniel har städat vardagsrummet, så det skiner! :) Jag har städat köket. Det skiner också, såklart. Jag som gjort det! :) Då blir det så..

Igår åkte vi till Ljungby! Gick å kika runt lite. Det va regn i luften så mitt hår blev som vågigt. Inte alls så fint, egentligt.
Men innan vi åkte råkade jag slå igån larmet på huset, så Securitas ringde och Daniel fick springa! Jag skämdes såååå otroligt ;) Nje, det gjorde jag inte. Jag muttrade lite lätt om att han måste jue förklara hur helvetet går till som :P
Sen så käkade vi ingen frukost innan vi åkte, så vi höll på att hungra ihjäl när vi kom till Ljungby. Så det fick bli McDonalds (äntligen!!) Så gott va det...
Sen sååå.. Satt jag och sjöng högt och ljudligt i bilen, Daniel blev chockad av min otroligt vackra sång så han höll på att köra emot rött. Pinsamt ;)

Imorgon ska jag åka hem.. Inget jag längtar till direkt, visst, längtar efter folket men inte att lämna Daniel. Men det funkar jue, vi ses jue igen. När vet vi inte än bara :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt att du ska åka hem igen :/ Hoppas ni kan ses snart igen :) Ha ni haft en bra helg? Jag förstår att Daniel blev imponerad av din sång. Vem blir inte det ;)

2009-01-26 @ 08:37:35
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0