Helgen lite kort sådär

Söndageftermiddag.. Känns som denna helgen bara flugit förbi!
Fredagen var lugn, var till Daniels bror och hämtade två filmer (HarryPotter, kan dra historien om dom sen ;) Sen så blev det tacos å film i soffan. Var riktigt skönt faktiskt! Bara luugnt liksom.
På dagen så tvättade vi Daniels bil och sommardäck, så vi var faktiskt lite duktiga ändå. Om jag själv fick skryta om det hela dårrå :P

Igår så var Daniel som sagt å flyttade till en kompis.. Hade väl gått sådär om jag förstod det hela rätt ;) Jag vandrade som satan för att komma till tågstation, känns så kort dit när man åker bil men va då längre när man gick kan jag lova :P Tog en halvtimme ungefär, men då gick jag så fort kändes det som så jag fick ont i benen :P Va lite lurigt genom skogen, för va lerigt på vissa ställen men så rätt som det var kunde det va svinhalt för det hade frusit på leran. Jävla skit, gick där å sladdade runt!
Sen ifrån Hässleholm bar det av till Kristianstad, käkade friterade revben och kika film. Läskig film alltså! Hon som satt som bredvid oss var så skraj så jag trodde ett tag att pumpen på henne skulle lägga av. Hon lindade till å med halsduken kring huvudet! Herregud, och hon som satt bredvid mig. En kärring, när hon blev rädd så börja hon tokprassla i godispåsen så hennes karl fick ta tag i handen på na! :P

Jo men de där om Harry Potter. Jag har aldrig sett dom filmerna, har tyckt dom verka riktigt jävla dåliga faktiskt.. Men så när vi var hos Daniels bror å familj förra söndagen så kikade vi första Harry filmen. Å tro på faan att jag tyckte den jäveln var bra, fast Tilde flög runt som en yr-väder framför teven. Så nu jäklar så har jag sett tre av fem filmer, hoppas på att vi kan låna dom andra två av hans bror senare å kika :) Nyfiken på vad som händer :P

Nu så hoppas jag att kycklingen strax är klar, för än svinhungrig!

Ha en fortsatt trevlig söndag. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, mysigt å gå på bio :D Jag skulle vilja se Australia eller va den heter :P Tycker den verka bra ja :D haha, du? Tova du vet ifrån vojen. Visst gifte hon sig med nån.. mörk kille? :p

2009-01-12 @ 10:05:10
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0