Haha

Läste den här artikeln på Aftonbladet. Haha, va jävligt för pappan ;) Nog för att jag sms:ar en hel del (lite givet då Daniel är här å jag är hemma, lätt sätt att hålla kontakten på tills man kan prata telefon) Men 14 528 på en månad? Det kallar jag att vara sms:galen :P Jag brukar väl skicka en cirka.. 2000 sms å då är det en månad jag verkligen sms:at massor! Annars är det kring 1000-1500. Jag och Daniel ligger i lä ;)

Är så helvetes trött.. Kunde inte somna i natt så somna kring halvfem. Vaknade kvart i sjuk, klev upp å fikade lite sedan i säng igen. Somna kring åtta-halvnio och halvtio så ringer klockfaan.. Död jag! Hoppas Tilde också är trött idag ;)

Nu ska jag gå och plattånga håret å borsta gaddarna! För tänkte åka vid elva :P Ha en superbra dag. Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0