Fundering

Har börjat fundera på om jag ska gå å lägga mig kanske, är inte trött men har ont i arslet och ryggen av att sitta rätt upp å ner som jag gör :)
Tar med mig böckerna och uppgiften så kan jag ligga och läsa lite och anteckna lite viktigt skit, så är det gjort tills imorgon så är det bara hugga tag i att skriva då :) Så skönt.

Känns som om jag skrivit hela kvällen, men vad hjälper det? Det känns ändå som om jag har lika mycket kvar. Har däremot gjort en lista på vad som ska göras i uppgiftsväg. Så gör jag ett litet kryss när det är klart. Satans så skönt känns det när man ser hur det fylls på med kryss :)

Nattinatt. Hoppas ni sover gott och drömmer sött!



Kommentarer
Postat av: My

Checklista är det bästa som finns, när man får göra kryss, allteftersom man blir klar ;) Hoppas allt går bra för dig?

2009-01-22 @ 09:16:25
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: My

Haha, åkte hem igår från Sveg.. Så det gick rätt bra faktiskt ;) Kan inte riktigt förklara vart det ligger, mer än i Härjdalens län :P

2009-01-22 @ 09:23:08
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0