Fredag.. Nu lördag

Idag (igår) skulle vi kleva upp tidigt, för att vända tillbaka dygnet. Det sket sig, för jag var en sovtuta och sov lääänge :) Igen.
Men är ändå trött nu, funderar på att krypa ner i säng men måste vänta på att tvättmaskinen ska bli klar. Har inga kläder ren :)
På fredagen gjorde vi inte mycket, klev upp, åt lite Bullens pilsnerkorv, åkte till Daniels mamma och pappa för att hämta symaskinen Daniel beställt. Sedan hem med den för att åka upp till Daniels bror.
Vi beställde kinamat, käkade lite och sedan dog vi i soffan tills vi höll på somna alla fyra (Tilde hade redan däckat, men inte så konstigt. Inte en lätt match att försöka döda katten ;) Iaf, såå.. Käkade jag revbens special. Så sjukt gott! Daniel käkade anka, det va inte alls så gott som sist han åt det (Man måste ALLTID provsmaka dom andras mat.)

Nu tänkte vi kura ner oss i varsin fåtölj och spela lite spel. Hörs senare idag.

Just jävlar, idag.. Så ska vi åka till Växjö tror jag. Eller om det blev Ljungby?! Minns inte va vi bestämde, men nånstans ska vi åka iaf. Kika lite affärer å så. Mys.

Å vet ni en till sak? Jag är sååå kär i min Daniel. Tycker om dig mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0