Färgning klart..

Ja, jag skulle jue bleka en massa slingor  för att sedan färga över med brun hårfärg, för att få bort det svarta..
Men när slingorna var klara så tycker jag håret blev super :) Haha, utan brun färg. Ser nämligen ut som att jag har mörkt hår med lite kopparaktiga slingor. Rätt fint tycker jag.
Men vet hur det brukar bli sen, slingorna blir mer och mer orange så brukar få färga över dom då. Men nu så får det va så här :)

Sen så har jag fått ett bekymmer. Eller egentligen har jag detta problem varje vinter men denna vinter har jag jue typ bara varit hos Daniel. Det är nämligen så att, så fort snön kommer och det blir minus-grader så får jag supertorra händer och med det följer torr-sår på händerna. Det har jag fått nu, ser inte klokt ut. Sår är det väl inte, men är så torr så det är rött och flammigt och det kliar. Jävla dynga!
Det va inga problem när jag var där nere, för va som aldrig så pass kallt så händerna behövde dö av så här :)

Nu ska jag göra lite nytta. Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0