Det gjorde jag!

Jag sov längre idag, vaknade till liv vid tolv! Flög upp för det kändes som hela dagen hade försvunnit! :P
Klev då upp å käkade lite frukost/lunch; soppa sedan igår. Satt så jäkla länge så va bara att snabba mig till teven sen. för 13:05 började reprisen ifrån Andra Avenyn i tisdags. Missade det då jag å Daniel pratade (pratar jue som hellre med han än kika teve). Så såg det idag istället, så jäkla bra :D Fast lite tjatigt men..

Idag har jag hunnit gjort massor med uppgifter iaf! Känns skönt som tusan att fått det gjort. Får sitta lite i helgen också, men det ska jue inte va nå större problem.

Nu tänkte jag lägga mig så jag pallar upp imorgon, ska vara på skolan klockan nio för redovisning!

Nattinatt.

Tycker om dig! Så mycket

Kommentarer
Postat av: My

Ja, men hoppas du får en trevlig helg du med :)

2009-01-30 @ 09:01:15
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Idag känner jag mig mycket piggare :) Så dä känns skönt. hahaha, du få väl skaffa en gps å ha i handväskan ;)

2009-01-30 @ 11:16:29
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0