Blupp

Tror att det är en förkylning som ligger och gror, har ont i huvudet och nacken, ögonen känns varma och kroppen tung! Hoppas inte det blir någon förkylning nu, så trist att vara här nere och vara sjuk. Sen så kanske vi ska åka pulka någon dag å då kan jag jue för tusan inte va sjuk :P Såg så roligt ut idag när Tilde och Daniel åkte, men kunde inte åka för hade klänning på mig. Kallt om arslet då! :)

Blir nog sängen snart, först något att dricka. Vi käkade pizza idag, eller jag åt pizza och Daniel en kebabrulle, å jag blev jävulska törstig utav den. Så undrans om jag ska till att göra lite bubbelvatten å vräka i mig? Det river gott i strupen att dricka det :)

Nu så orkar jag inte sitta mer, en alvedon nu så kanske jag är med på banan igen!
Å ni? Jag kanske inte har skrivit om det men.. Läste psykologi i höstas och fattade noll komma noll, uppgifterna gick skit i helvetet så fick förlängt på att lämna in dom. Nu ikväll har jag fått mail av läraren att jag är godkänt! Så jävla skönt. En sten föll!

Puss och godnatt!

Just ja.. Sovrummet är så kallt, men jag kom på ett trick igår kväll, utan att veta om det. Jag slängde täcket över en stol som stod framför kamminen (den som eldar pellets) när jag skulle gå å borsta tänderna. När jag la mig va täcket varmt och gott. Så blir till att göra samma ikväll :) Mys! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, kan juh va smart å satsa på skolan först :) Kul å va där nere så länge nu da :)

Va ha ni för planer för helgen da?

2009-01-08 @ 22:54:59
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0