Är fortfarande vaken

Som jag skrivit ett par gånger innan, så har jag vänt dygnet! Inte så lätt att lägga sig då inte.
Är nu vaken istället och väntar på att Daniel ska sluta och komma hem. Mysa ner oss i sängen då och sova. Så mycket mysigare att somna bredvid nån än krypa ner i en kall säng själv. Eller? :)

Eftersom det är söndag så tar jag fritt ifrån skolan denna natt. Istället så har jag städat toaletten nere och städat ihop i köket som såg ut som en krigszon. :)
Imorgon (eller idag) så ville Daniel att vi skulle ta nått skåp i tvättstugan, röja det. Vi är på gång att städa :) Men det är roligt att städa när man ser resultat. Sen så är det jue så skönt när det är klart och alldeles rent och fint :)

Det har snöat här i natt :) Så fint med vitt på marken, det ser inte så smutsigt ut liksom.
Men i fredags, när vi hade Tilde och käkade lunch på Ikea, så gick vi hem till Daniels bror sen. Då va det precis som att det va vår. Folk såg så där vår-glada ut. Solen sken lite och det var så skönt ute. :) Men jävligt om dom ska få vår åsså åker jag hem om en vecka. Så får det inte gå till ;)


Kommentarer
Postat av: My

Jo, det är mysigare att krypa ner i en kall säng tillsammans, än ensam. Håller med dig där :)

2009-01-19 @ 09:35:36
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hm, jag ska kolla med mamma. Hon ha nog det där kvar hon:)

Ja, filmen va jäätte bra. Ni borde verkligen gå å se den :)

2009-01-19 @ 13:49:17
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska iväg till Sveg några dagar och hälsa på en killkompis :) Ska du göra i veckan då?

2009-01-19 @ 19:25:32
Postat av: Sandra

Jaa, det gör ni rätt i :) alltid kul å gå på bio :D

2009-01-20 @ 14:06:43
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0