Veckan.

Seg jag är. Trodde jag la skrev i söndags va jag storshoppade i lördags i Kristianstad. Men tydligen gjorde jag aldrig det.
Iaf, så fick det bli en väska, två kjolar, två tröjor och lite smink. Trivs enormt bra med väskan, så känns bra att jag köpte den. Gick jue över ifrån Swedbank till SEB innan sommaren för att Daniel och jag ska ha samma bank. Och har heeelt glömt bort mitt Swedbankkonto. Så när jag kikade i det i lördags så hittade jag lite pengar, så det fick bli extra handla för dom :P
Veckan har jag bara jobbat och slitit ;) Nä då, jobbat har jag gjort. Trivs så enormt bra där nere, bara bättre och bättre. Tror det är för att jag lär känna alla mycket mer och att jag även blir säkrare på det jag gör. Jag har hittat mitt jobb helt enkelt :) Hoppas bara jag får förlängt efter jul. Annars blir det söka vidare, vill jobba på vårdcentral, så hoppas att jag får nått sånt.

Iaf så va vi till Kristianstad igår igen, Daniel skulle köpa golfklubbor. Jag hatar verkligen golf, men jag va tyst å snäll hela tiden inne på affären :P Annars brukar jag gå å sucka och tjata.. :P Som ett barn helt enkelt. :P
Fick köpt ett par höststövlar. Så jag är nöjd. Daniel köpte sina klubbor.
Sen så har jue denna delen av Sverige ett väldigt konstigt kebabkött. Det är som små bitar och stekt på nå vis. Inte alls gott, längtat efter en kebab ifrån hemma :P Där är det gott, dom långa remsorna. Men så igår i Kristianstad så hittade jag ett hak som har sånt gott kött. Så hädanefter när vi ska käka kebab måste jag åka dit :P Skitsamma att det är typ sex mil dit :P

Har sån jävla mensvärk, haft det i två dagar nu. Så ikväll skulle Daniel och hans bröder fira hans lillebror som fyllde 25 för typ hundra år sedan. Bowla och sedan ner å käka på nån restaurang. Men min rygg har gått av och mina ben känns inte, så fick hoppa bowlingen, förjävla trist då det är roligt och trist för att jag vill också följa med. Alla skulle jue iväg. Men ska följa med och äta sen. Tacka gud för att det finns Diklofenak så jag iaf kan stå upp. Käkar p-piller bland annat för ond-heten. Men bytte förra hösten och dom hjälper inte alls. Skitpiller.

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan invänta mat. Börjar bli hungrig :P

Ha en fin lördagkväll

Kommentarer
Postat av: Mysan ღ

Hoppas allt är bra med dig iaf :D

2009-08-29 @ 17:44:09
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, känns bra att ja inte ä ensam å missa dom där filmerna ;)

Jobbigt de där med mensvärk, du få byta piller igen ;P

2009-09-02 @ 17:45:03
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0