Min tisdag..

Så har ytterligare en dag försvunnit iväg. Va mindre att göra idag, så skönt. Vill att det ska vara lagomt mycket så man slipper stressa :) Met inte för lite så man får sitta och bara sitta :)
Annars har det inte hänt så mycket. Daniel höll på med maten när jag kom hem, vi käkade, jag gick och duscha sen la vi oss i soffan för att dega lite. Men då blev jag skitpigg. Jobbigt pigg, så Daniel fick inte sova nått :P Jag är taskig, han skulle jue iväg och jobba. Men så trist att ligga vaken själv :P

Nu ska jag strax gå å lägga mig. Skönt att ligga och läsa lite innan man däckar. Läser en bok nu om en tjej som blev våldtagen utav sin far när hon var liten. Jag blir så jävulskt arg när jag läser såna böcker, för jag fattar inte va fan nån kan göra något sådant. Sjukt!

Har även bokad tid för att komma till barnmorskemottagningen för nytt p-piller recept. Eftersom jag aldrig gått här nere, så ska jag dit på typ ett möte första gången :P Tjoho :P Tycker det borde bara vara att skriva ett recept :P

Sov gott mina vänner och ovänner. Sistnämnad hoppas jag för all del att jag inte har och har jag nu det så tror jag inte dom läser detta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0