Hej hopp gummi.....

God morgon. Natten har nu gått över till dag,  vilket jag gärna hade ändrat på och haft natt ett tag till :P
Men inga sura miner för det. Jag har nu min sista dag innan det är helg. Iofs drar det igång på måndag igen men så långt kan jag inte se just nu ;)
Jag slutar halvtre idag, så ska bli skönt att gå hem tidigare. Vad händer i helgen hos er?
Vi ska åka iväg för Daniel ska byta ett fiskespö som har gått sönder sen så ska han byta hans hårtrimmer för den är också trasig. Så det lär väl bli imorgon vi gör det.. Annars så hade jag inte tänkt göra så mycket. En thaigryta ikväll :P

Nu ska jag gå å ruffsa till håret och sätta upp det. Sen blir det borstning av gaddarna för att sedan inta sittställning i en färd på fem minuter till jobbet..

Vi syns och vi hörs. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Mysan

Trelig helg påre tjejen (:

2009-08-14 @ 09:59:43
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Mysan

Tack för det :)

I helgen äre ganska lugnt här. Själv då?

2009-08-15 @ 19:41:09
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0