God morgon

Sitter å trycker i mig frukost. Va så enormt hungrig när jag vakna så magen kurrade. Det är så hemskt, för jag måste duscha och göra mig klar innan jag kan sätta mig ner å äta. Annars hinner jag inte göra något :P Men nu har jag fått i mig två rostade smörgåsar med ost och skinka. Så gott. Älskar rostat bröd.

Nu ska jag strax göra mig klar för färden till jobbet. Regnar idag så är jävulskt trist väder. Men skönt på nått vis, jobbigt att jobba när det är stekande värme. Blir så kvavt inne.

Ha en jättebra dag hörrni. Pussåkram

Låter inte alls retligt att Daniel verkligen snarkar högt inne i sovrummet. Hade inte tacka nej till att krypa ner å sova några timmar till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0