Bilder


Köket.. Städat som det såå sällan är


Vardagsrummet nere..


Hallen.

Så där, det va nedervåningen. Antar att ni inte vill se tvättstugan och toaletten? Sovrummet nere och vardagsrummet kommer bilder på senare, för jag tänkte nämligen städa där idag.

Men här är lite andra bilder.


Vi åt kräftor förra fredagen (och i fredags). Här är Daniel på väg att hångla upp kräftan?!


Sylvester, död? Tror det, han va knäckt iaf. På tal om kattfan. Jag satt mig tillrätta i fåtöljen uppe i fredagskväll, kurade ner där och mådde gott med ett glas vin och fötterna i ett fotbad. Då kommer detta fläskberg och hoppar upp i knät på mig, låt gå för det. Men jag blev lite fundersam när han la sig på mig, uppe på bröstet så när han vände huvudet mot mitt håll så va det verkligen mun mot mun. Äckligt. Kattskrälle


Denna bilen.. Så här är det, jag brukar köra moped till jobbet (brukar även köra bilen. men iaf) Så när mamma och pappa  va här så va dom orolig att jag skulle köra ihjäl mig på mopeden, dom tyckte helt enkelt att jag skulle kika efter en liten bil. Dagen efter dom hade åkt, ser jag detta vrålåk på Maxi. Visst är det en skönhet? Blev jue bara tvungen att knäppa kort på den..

Sen så va vi jue som sagt till Göteborg på U2 konserten. De va riktigt bra, men man får jue inte ta nå bilder. Men skurk som jag är så gjorde jag det ändå. Litegrann iaf.
Visar några:
    

     
Daniel i bilen, less på att jag knäppte massa kort, tror jag ;)

Sen sist men inte minst, så fick jag en "pussbild" av syster när jag hade namnsdag för hundra år sedan.
Själv så ville man inte va sämre så självklart blev det en pussbild ifrån mig också:

Efter det kortet sprack kameralinsen ;)

Ha en bra dag hörrni. Nu ska jag kleta i lite färg ihåret. (Att färga ljust hår mörkt är ingen bra idé, håret blir GRÖNT)
Sen ska jag försöka städa lite och tvätta.

Vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0